Monday, May 22, 2006

Cok zaman once yaptigim ama sayfama ekleyemedigim kolyeyi ilave ediyorum bugun. Son gunlerde hic birsey yapmadim once kafamin baska seylerle mesgul olmasi sonrasinda ise ugraslarima vakit ayiramam yuzunden. Birde bu arada haftada iki gun olmak uzere ise basladim sanirim buna alismak ta beni ugrasimdan alikoydu. Son dort yildir calismiyordum oyle sabah kalkip evden gitme, butun disarda kalma ve sonra eve glip yemek yapma yetenegimi yavas yavas kaybediyordum, simdi yeniden alisiyorum. Birde butun hafta calissam ne olur kimbilir ?? :) Sevgiler....

3 Comments:

At 2:02 PM, Anonymous Anonymous said...

Ya, ben sizin yazilariniza bayildim. Oyle dogal olusunuz ne kadar guzel. Bende Hollandada Oosterhout sehrinde,yasayan ve Boncuk isini taparcasina seven, tabii basta,oa taptigim kocam ve iki tane kucuk yaramaz pirlanta ogullarim biri 8 yasinda kucugude 5 yasinda ve ben su an 41 yasinda bir anneyim uzun zamandir evdeyim bende daha cok kucuk yaslardan beri ilk askim inci bocuklarla tanismistim daha sonra Hollandaya geldik okullar stajlar ve is alanlari derken tabii arada boncuktan agac ve takilarla ilgili kurslarde veriyordum kisa sureli son 2 yildir Oosterhouttaki Kultur merkezinde Kerstmarkta yer almisim gecen sene gazetede yayinlandim Oosterhout ici, bu ugrag bambaska birsey insana bir gunes saciyor sanki. Sizinle diyolaga girersem cok memnun olurum ben de bir boncuk agaci site acmayi dusunuyordum simdiden tessekkurler ve sevgiler ben Naciye Tumkaya ve @ mail adresim su naciye_lucky_tree@hotmail.com, selamar.

 
At 3:50 PM, Anonymous Anonymous said...

Kandiliniz mubarek olsun.

Tuhfe

 
At 10:28 AM, Anonymous Anonymous said...

That's a great story. Waiting for more. here

 

Post a Comment

<< Home