Thursday, May 11, 2006

Bazı şeylerin farkına yeniden varmak için başka bazı şeylerin olması gerekiyor hayatta. Mesela sevdikerimizin değerini, mutlu olmayı bilmeyi bize illaki başka üzücü olaylar hatırlatıyor. Sizlerle olamadığım süre içinde abim vefat etti. Tahmin edeceğiniz gibi üzüntülü ve zor günler yaşadık ailemle birlikte. Bu olay işte size demek istediklerimi yeniden gündeme getirdi, yani insanlarla ilişkilerimizin ve onları kırmamaya dikkat etmemizin ne kadar önemli olduğunu....
Allah bir daha ölümü göstermesin.
Sevgilerimle

9 Comments:

At 11:14 PM, Blogger Serpilce said...

Canım benim,
çok üzüldüm.Başın sağolsun.Allah rahmet eylesin.mekanı cennet olsun.
Allah bir daha böyle acılar yaşatmasın.
Sevgiyle kal.

 
At 5:32 PM, Blogger tuhfe said...

Basin sagolsun. Mekani cennet olsun. Acini paylasiyoruz. Cok uzuldum. Yazdklarinda cok haklisin.

 
At 12:11 PM, Anonymous menekse said...

Tesekkurler Serpil ve Tuhfe, sevgiyle kalın

 
At 12:17 PM, Anonymous Anonymous said...

Canım arkadaşım
Ben de seni merak ediyordum. Üzüntünü paylaşıyorum.Başın sağolsun,Allah rahmet eylesin.Allah sizlere sabırlar versin.Çok zor biliyorum.Ancak ''zaman'' biraz da olsa çare olabiliyor üzüntülere tabiiki hiçbir zaman unutulamaz. En kısa zamanda görüşmek ümidiyle.Kendine çok iyi davran, sağlıkla kal... Ebru

 
At 9:37 PM, Anonymous menekse said...

Sagol Ebru, bende sana yazmayi istiyordum. Neyse sen bana yazdin. Destegin icin tesekkurler. Gorusmek uzere....

 
At 11:06 PM, Anonymous Anonymous said...

Canim, ne kadar zor oldugunu insan basina gelince anliyor ancak.Bir daha böyle bir aci yasamaman dilegiyle.Senin iki kez görmeye gitmis olman da cok iyi oldu.Acaba kalmadi icinde.Allah cennette kavustursun.Yasemen

 
At 2:35 PM, Anonymous Anonymous said...

What a great site Baccarat cayman crystal gdand peavey car amplifiers Paxil and bleeding Cinnamon+tea+impotence camera wireless home surveillance system big jucie asses lesbian swingers clubs digital printing on tshirts 2005 mustangs car cover 1 5 din cd player car

 
At 12:46 PM, Anonymous Anonymous said...

best regards, nice info obd ii and rx8 and rotary and mazda Levitra now online 100 roller rink hockey Mature veronika ford lenses Alarm+system+battery evista ovarian cancer online credit report effective quit smoking ways Volkswagen beetle mpg business health indiana insurance small Sports gambling lines Club music bets http://www.success-stories-tenuate.info/Pontiac-hoover-alabama.html 60london interior design school

 
At 9:41 AM, Anonymous Anonymous said...

This is very interesting site... video editing programs

 

Post a Comment

<< Home